INF [3.9.2017]: kadry sierpniowe. Wrzesień planuję wypełnić zaległymi zdjęciami. Powrót do regularnych postów (if ever) planuję na październik. Stay tuned.

11.09.2012

ZDJ: Muse Inspires pt VI

Wstęp do tematu, czyli o mojej obsesji możecie przeczytać TUTAJ.
Część pierwsza TUTAJ, część druga TUTAJ, część trzecia TUTAJ, część czwarta TUTAJ, i część piąta TUTAJ.

__________________________
MUSE INSPIRES część szósta: autoportrety (znowu).


Falling Down (klik - pierwszy krążek) – zdjęcie wykonane z pomocą Monii:

 


 Freedom is mine (czyli Feeling Good; drugi krążek) – wykonane z pomocą brata:

 


 Invisible to all:

 

oraz
 Your mind’s about to fall (czyli MK Ultra; piąty album) – oba z, w tym wypadku nieocenioną, pomocą brata:

 


Not breaking down, breaking out! (czyli Hysteria; trzeci album) – również wykonane z pomocą brata: 

 


 Fear and panic in the air (czyli Map Of Problematique; czwarty album):

 


___________
Lepszej jakości zdjęcia dostępne są na DA (link pod nagłówkiem).


2 komentarze:

  1. Praca domowa odrobiona:)

    Bardzo podoba mi się tego typu wyrażanie siebie. Pierwsze zdjęcie jest po prostu idealne, a nie znając kontekstu nie czułam go tak jak teraz:)Zdjęcie w słońcu jest piękne. Natomiast co do MK Ultra, jest to utwór który jak go pierwszy raz usłyszałam, nie przypadł mi do gustu, ale teraz już jest dobrze i szczerze mi się podoba:) Jeśli chodzi o Hysterie to wolę twoję wersje z breaking out i Ana rozumiem sens koszulki, ale nie wiem skąd wzięłaś takie niebo. Wszystko świetnie. Na koniec Map Of Problematique kolejny utwór którego od razu nie chwyciłam, ale na twoim zdjęciu wręcz widać fear and panic in the air- uchwyciłaś to:)
    Ana na tych zdjęciach czuje się tę muzykę i nie piszę tego by ci kadzić. Gdybym tak nie uważała bym się nie odezwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mi się przez Ciebie świeczki w oczach zaświeciły! Dzięki;*

      Usuń